ROZDANIE

Hej!



Dziś mam naprawdę paskudny dzień, więc stwierdziłam, że chociaż Wam go umile. Mam dla Was długo wyczekiwane rozdanie, można powiedzieć, że walentynkowe. Podzieliłam je na dwie części, można wykazać się kreatywnie, jak i wziąć udział na tradycyjnych zasadach :)

Mam nadzieję, że nagrody przypadną Wam do gustu! Są takie prosto z serduszka i każdy z elementów rozdania jest moim ulubionym, postanowiłam wybrać dla Was produkty, które sama uwielbiam. Musicie zdać się na mnie!





Co jest do wygrania? 


Podzieliłam produkty na dwa zestawy.
W skład pierwszego wchodzą:
Balsam do ciała waniliowy (uwaga! jest to produkt niedostępny w Polsce, cudowny zapach utrzymujhący się długie godziny
Suchy szampon Batiste o zapachu wiśni
Żel pod prysznic Orginal Source o zapachu maliny z kakałem
Mgiełka do ciała Star fruits o zapachu truskawek z bitą śmietaną
Brozner W7 Africa
Wosk Yankee Candle o zapachu Red Velvet (kolejny rarytas! jest wycofany)

Drugi zestaw to pięć wosków Yankee Candle
Vanilia Cupcake 
Vanilia Lime 
Under the Palm 
Camomilie tea 
Lovely Kiku  



Aby wygrać pierwszy zestaw: 
1. Trzeba zostać publicznym obserwatorem mojego bloga (obowiązkowo) 
2.  Polubić mój fanpage na fb KLIK  (dodatkowe 1 losy) 
3.  Dodanie banerka na pasku bocznym bloga (dodatkowe 4 losy) 
4.  Udostępnienie informacji o rozdaniu na Facebooku (dodatkowe 5 losów) 
5.  Możesz też zaobserwować mnie na Instagramie KLIK (dodatkowe 2 losy) 

Aby zdobyć DRUGI zestaw: 
1. Zostać publicznym obserwatorem mojego bloga 
2. Odpowiedzieć na pytanie  'W jaki sposób spędziłbyś wymarzone walenynki?' (dowolność, możes zprzesłać zdjęcie, zaśpiewać, narysować, opisać) każdy kro czyta mojego bloga wie, że stawiam na kreatywność :)



Oczywiście KAŻDY może zawalczyć o oba zestawy. 


Regulamin: 

Aby wziąć udział należy być osobą pełnoletnią i posiadać własnego bloga.
Nagrodę wysyłam tylko na terenie Polski.
Organizatorem i jednocześnie sponsorem rozdania jestem ja. 
Czas trwania konkursu : 11.01 - 15.02
O wynikach pinformuję do około pięciu dni od zakończenia. Na maila zwrotnego czekam trzy dni.
Nie biorę pod uwagę blogów stworzonych tylko na rozdania.


Wzór zgłoszenia:

Obserwuje jako:
Lubię na FB: Tak/Nie  jako …..
Dodałam baner w pasku: Tak/ Nie (link)
Udostępniłam na FB: Tak/ Nie (link)
Zaobeserwowałem na instagramie Tak/Nie (nick)
E mail:
Odpowiedź na pytanie: (jeśli wysyłasz na maila napisz mi o tym)


Odpowiedź na pytanie możecie też wysłać na maila: hidiamondd@gmail.com



W razie jakichkolwiek wątpliwości jestem do waszej dyspozycji, życzę każdemu powodzenia :*


Buziak!

101 komentarzy:

  1. klikając w Twoj funpage, niestety nie może znaleźć strony :/ skoryguj to, albo podaj nazwę, to się zgłoszę ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przejmuj się niczym, nie ma co się przejmować złymi dniami, jutro na pewno będzie lepiej! :*

    Rozdanie wspaniałe, oczywiście biorę udział, zestaw 1. jest doskonały :>
    Oczywiście numerowi 2 też niczego nie brakuje:)

    Obserwuje jako: Marta
    Dodałam baner w pasku: Tak martabeauty.blogspot.com
    Lubię na FB: Tak Marta J
    Udostępniłam na FB: Nie
    Lubię na instagramie jako: martamarcia
    E mail: marta67@poczta.onet.eu
    Odpowiedź na pytanie: wysłałam mailem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuje jako:Obserwuje jako:
    Lubię na FB: Tak jako Aleksandra Pich.
    Dodałam baner w pasku: Nie
    Udostępniłam na FB: Nie
    Zaobeserwowałem na instagramie nie mam instagrama :D
    e-mail:aleksandra.p997@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuje jako: Daquerre
    Lubię na FB: Tak Dagmara K
    Dodałam baner w pasku: http://daquerre.blogspot.com/
    Udostępniłam na FB: Tak https://www.facebook.com/pages/Daquerre/549287021776476
    Zaobeserwowałem na instagramie Tak Daquerre
    E mail: daquerre@poczta.onet.pl
    Odpowiedź na pytanie: Moje wymarzone walentynki spędziłabym na ciepłej wyspie.Urządziłabym tam przyjęcie na plaży,najpierw obchodzilibyśmy z przyjaciółmi moje urodziny,każdy przebrałby się za postać z bajki,a później o zachodzie słońca wypiłabym szampana z moją drugą połówką,a następnie zasypialibyśmy bujając się się na hamaku przy palącym się w kominku wosku under the palm patrząc w gwiazdy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne rzeczy do wygrania, życzę wszystkim powodzenia ^^ Ja i tak mam pecha do takich rzeczy...


    http://striking-rose.blogspot.com/
    Jeśli Ci się spodoba zaobserwuj, będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuje jako: Ann B
    Lubię na FB: Tak jako Ann Błaszczyk
    Dodałam baner w pasku: Nie
    Udostępniłam na FB: TAK
    Zaobeserwowałem na instagramie; Nie posiadam
    e-mail: anusza93@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuje jako: usmiechnieteoczy
    Lubię na FB: Tak Żaneta J.
    Dodałam baner w pasku: Tak http://usmiechnieteoczy.blogspot.com/
    Udostępniłam na FB: Nie
    Zaobeserwowałem na instagramie Nie
    e-mail: zorzeta1@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuje jako: Natalia Jeleń
    Lubię na FB: /Nie
    Dodałam baner w pasku: Nie
    Udostępniłam na FB: Nie
    Zaobeserwowałem na instagramie Nie
    E mail: jelen.natalia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako : Patrycja B.
    Lubię na FB : Nie
    Dodałam baner w pasku : Tak http://patka847.blogspot.com/
    Udostępniłam na FB : Nie
    Zaobserwowałam na instagramie : Nie
    E-mail : patka9303@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. obserwuję, udostępniłam na fb, obserwuję na instagramie, mail: kasia379@vp.pl :) aaa i lubię na fb :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako Ewa TK
    Lubię fb jako Ewa T-K
    udostępniam na Fb https://www.facebook.com/BezOwijaniawBawelne?ref=hl
    email ewa.twardowska@interia.pl

    również zmiany na lepsze :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuje jako: Nenka
    Lubię na FB: Tak, jako Marlena Łabaj
    Udostępniłam na FB: Tak (https://www.facebook.com/marlenalabaj/posts/714319978586183?notif_t=close_friend_activity)
    mail: nenka.24.09.94@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuje jako: Miss Anik
    Lubię na FB: Agnieszka P
    Dodałam baner w pasku: nie
    Udostępniłam na FB: https://www.facebook.com/agnieszkaagn11/posts/655458731159338?stream_ref=10
    Zaobeserwowałem na instagramie Nie
    E mail: missanik87@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dosłałam na maila odpowiedź na drugie pytanie :)

      Usuń
  14. Obserwuje jako:



    Lubię na FB: Tak/Nie jako …..

    Dodałam baner w pasku: Tak/ Nie (link)

    Udostępniłam na FB: Tak https://www.facebook.com/anita.barbara.37/posts/190569201141734?stream_ref=10
    Zaobeserwowałem na instagramie Nie mam :)
    E mail: anitabarbara35@gmail.com
    Szampon Bariste i bronzer W7 przeważyły na korzyść zestawu 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuje jako: Anna
    Lubię na FB: Tak jako Fotoelfikowo
    Dodałam baner w pasku: Tak fotoelfikowo.blogspot.com
    Udostępniłam na FB: nie
    Zaobeserwowałem na instagramie nie
    E mail: anna.b.lempkowska@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie: -

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuje jako: Arcy Joko
    Lubię na FB: Tak jako Arcy Joko
    Dodałam baner w pasku: Tak http://arcy-beauty.blogspot.com/
    Udostępniłam na FB: Tak https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=627839570586661&id=100000818728015&stream_ref=10
    Zaobeserwowałem na instagramie Nie
    E mail: arcyjoko@gmail.com

    :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuje jako: jadeitgirl
    Lubię na FB: Tak jako Emilia Rud.
    Dodałam baner w pasku: Nie
    Udostępniłam na FB: Tak https://www.facebook.com/jadeitgirl.blogspot/posts/331374023668847?stream_ref=10
    Zaobeserwowałem na instagramie Nie
    E mail: emilia.jadeitgirl.blog@o2.pl
    Odpowiedź na pytanie: Dzień 14 luty oczywiście chciałabym spędzić z Nim - miłością mojego życia. W Walentynki chciałabym wylądować w Paryżu, w przepięknym, uroczym i nastrojowym hoteliku, z widokiem z okna na Wieżę Eiffla... Romantyczny spacer po paryskich ulicach, a później kolacja w małej knajpce. I koniecznie muzyka - jakieś zmysłowe, delikatne nuty skrzypiec.

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuje jako: Monika S

    Lubię na FB: Tak jako: Monika S

    Dodałam baner w pasku: Tak http://caffedurantelavoro.blogspot.com/
    Udostępniłam na FB: Tak https://www.facebook.com/monika.stepien.96343/posts/185777874965666?stream_ref=10
    Zaobeserwowałem na instagramie Nie
    E mail: monika_cubalibre@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuje jako: darmoszki
    Lubię na FB: Nie
    Dodałam baner w pasku: Tak darmoszki.blogspot.com
    Udostępniłam na FB: Tak https://www.facebook.com/darmoszki/posts/785524791461266?stream_ref=10
    Zaobeserwowałem na instagramie Tak natalyyjka
    E mail: natalyyjka@wp.pl
    Odpowiedź na pytanie: Wysłałam na maila ; ))

    OdpowiedzUsuń
  20. dlaczego wstydzisz się Alka? nigdy nie pokazujesz z nim żadnych zdjęć. żałosne być matką w takim wieku, ale co poradzić. mogłabyś nie udawać, że Alka nie ma, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem skąd czerpiesz podstawy by pisać takie rzeczy. Dziewczyny, z którymi bloguje na codzień wirtualnie znają Alka, czemu nie pisze o nim tutaj? Myślę, że komentarz, który napisałaś/eś najlepiej to obrazuje i mówi sam za siebie. Niestety zawsze znajdzie się ktoś kto nie potrafi uszanować cudzej prywatność a tupet ma jak stąd do Krakowa. Cieszę się niezmiernie, że zauważyłeś fakt, że urodziłam Alka w młodym wieku, szkoda, że nie wspomniałeś, że jesteśmy kochającą sie rodziną. Uważam, że Alek ma najlepszych rodziców pod słońcem. I pomyśl zanim coś napiszesz, bo możesz kogoś zranić...

      Usuń
    2. człowieku pomyśl zanim napiszesz takie urojone pierdoły "że Alka nie ma". sam/a to wymyśliłeś/aś, bo aż ciężko mi uwierzyć, że na taką głupotę mogłaby wpaść tylko jeden taki idiota jak ty.
      a jak uważasz, że macierzyństwo jest żałosne to mam nadzieję, że nie będziesz się nigdy rozmnażać.
      Olu - życzę Ci cierpliwości i sił na takich ludzi

      Usuń
    3. Olu to okropne, że musiałaś przeczytać takie krzywdzące słowa. Blog daje możliwość dzielenia się tym, co same uznamy za słuszne do przekazania. Nie mamy obowiązku pisać o życiu prywatnym i chyba anonim tego nie rozumie. Proponuję włączyć moderację dla osób nie posiadających konta.
      Trzymaj się słonko :*

      Usuń
    4. Ludzka głupota nigdy nie przestanie mnie zadziwiać... To że nie pokazuję zdjęć mojej mamy to znaczy że jej nie ma? CHORE podejście...
      Olu Twój Synek to śliczny chłopiec, a Ty masz w sobie tyle pary i energii że Anonimek ze swoim bólem dupy może Ci pozazdrościć... to nie wiek czyni z kobiety dobrą matkę :)

      Usuń
    5. Ooo, myślę, że As zawarła wszystko w swojej wypowiedzi! Podpisuję się pod tym obiema rękami!
      I nie przejmuj się zakompleksionym anonimem, który swoją domniemaną wartość (aczkolwiek osobiście uważam, że jest bezwartościowy), chce pokazać bezsensownie dokopując innym.

      Usuń
    6. Chronienie prywatności dziecka w internecie świadczy o jakimś rodzaju wstydu? W życiu nie przeczytałam większej bzdury... Każdy normalnie myślący człowiek poprze Twoje działania, a anonimowy wpis powinien pomyśleć nad własnym systemem wartości.

      Usuń
    7. komentarz wyżej - DOKŁADNIE! Trochę prywatności każdy ma prawo mieć. Anonim tylko wyraził jak bardzo jego życie jest smutne, skoro tak bardzo interesuje się cudzym.

      Usuń
    8. Ja się podpisuję pod komentarzem Aswertyny. Według tego anonima wszystkie powinnyśmy mieć na pasku bocznym zdjęcia całej naszej rodziny z wyszczególnieniem kto jest kim i ile ma lat :] Ola przecież tego nie napisał nikt kim powinnaś się przejmować więc olej :)

      Usuń
    9. Anonim chyba zapomniał, że karma wraca, a przy wylewaniu jadu czasem samemu można się sparzyć. Olu siły i cierpliwości:)

      Usuń
    10. Po głębszym zastanowieniu stwierdzam, że komentarz anonima powinnaś potraktować jako komplement... Ktoś bardzo Ci zazdrości Twojego wspaniałego synka i cudownego partnera, masz kochającą się rodzinę, a jakiś nieudacznik, któremu życie się nie układa i pewnie jest jedną wielką porażką (co pokazał/a w swoim komentarzu) wylewa teraz swoje frustracje tym, którzy zawsze będą mieli lepiej od niego :)

      Usuń
  21. Obserwuje jako: Marta czarnecka
    Lubię na FB: Tak jako Marta Czarnecka
    Dodałam baner w pasku: Tak http://mamaowszystkim.blogspot.com/
    Udostępniłam na FB: Nie
    Zaobeserwowałem na instagramie Nie posiadam
    E mail: marffa3@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako: Bluszcz89
    Lubię na FB: Kasia R.
    dodałam baner w pasku bocznym:http://bluszcz89.blogspot.com/
    Udostępniłam na fb: nie
    Zaobserwowałam na instagramie: chyba nie mam:p
    mail: Ivyismysecondname89@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. powodzenia biorącym udział :) a woski to świetna nagroda :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuje jako : ...SZKATUŁKA...
    Lubię na FB : TAK,jako : Justyna T.
    Dodałam baner w pasku : NIE
    Udostępniłam na FB : TAK : https://www.facebook.com/justyna.trelinska
    Zaobeserwowałem na instagramie : NIE

    Pozdrawiam :)
    E mail:
    Odpowiedź na pytanie: (jeśli wysyłasz na maila napisz mi o tym)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne nagrody!

    Powodzenia! :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuje jako: Aswertyna
    Lubię na FB: Aswertyna
    Dodałam baner w pasku: Nie
    Udostępniłam na FB: Nie
    Zaobeserwowałem na instagramie Nie
    E mail:aswertyna@gmail.com

    Zdjęcie wysyłam mejlem :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuje jako: Serenitka B
    Lubię na FB: Tak jako Monika Bochman
    Dodałam baner w pasku: Tak http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/
    Udostępniłam na FB: Tak https://www.facebook.com/monika.bochman/posts/689244094448998?stream_ref=10
    Zaobeserwowałem na instagramie Nie
    E mail: akasha162@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuje jako: ilonastejbach
    Lubię na FB: Tak jako ilona stejbach(gniatczyk)
    Dodałam baner w pasku: Tak
    Udostępniłam na FB: Tak https://www.facebook.com/ilona.stejbach
    Zaobeserwowałem na instagramie Nie mam intagramu :/ ...jeszcze

    pytanie:
    A moje wymarzone walentynki, nieważne gdzie, ważne, że z ukochanym ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Rozdanie wspaniałe. Życzę wszystkim powodzenia. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam:-) Ja tu po raz pierwszy :-) Przeglądając twoje poprzednie posty stwierdziłam, że zostanę u ciebie na dłużej :-) Mam nadzieję, że nie będziesz zła o to że dopiero co przybyłam a biorę udział w rozdaniu :-)
    Jeśli wygram prosiłabym o zestaw numer jeden,ponieważ szampon Batiste strasznie mnie kusi a niestety nie mam możliwości zakupu go w mojej miejscowości.
    Obserwuje jako:pink.grincz
    Lubię na FB: Tak jako : Natalia Mohylowska
    Dodałam baner w pasku: tak: http://zdeterminowana-fryzjerka-pinku.blogspot.com
    Udostępniłam na FB: Tak https://m.facebook.com/natalia.mohylowska?__user=1481900621
    Zaobeserwowałem na instagramie :Nie
    E mail:pink.grincz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuje jako: Karolina_21
    Lubię na FB: Nie
    Dodałam baner w pasku: Tak- http://standardowa21.blogspot.com/
    Udostępniłam na FB: NIe
    Zaobeserwowałem na instagramie nie
    E mail: karolinapolkoszek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuje jako: malenka
    Lubię na FB: Tak jako Maleńka bloguje
    Dodałam baner w pasku: Tak malenkabloguje.blogspot.com
    Udostępniłam na FB: Tak https://www.facebook.com/malenkablog/posts/636990526342378?stream_ref=10
    Zaobeserwowałem na instagramie Tak malenka07
    E mail: malenka0793@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  33. obserwuje jako : misja gówno
    Lubię na FB : Agnieszka Stasicka
    Dodałam baner w pasku: http://agneslovechocolate.blogspot.com/
    e mail : agneslook@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuje jako: Ewelina Wróbel
    Lubię na FB: Tak jako Ewelina Wróbel
    Dodałam baner w pasku: Nie
    Udostępniłam na FB: Tak https://www.facebook.com/ewelina.wrobel.9/posts/718807038159642?stream_ref=1
    Zaobeserwowałem na instagramie: Nie
    E mail: ewelina.wrobel.zp@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie: Wymarzone Walentynki spędziłabym z moją ukochaną Drugą Połówką, zapewne przy kolacji ze świecami, we dwoje - pijąc szampana lub wino :)
    Ewentualnie Walentynki we dwoje przy dobrej książce i winie (no ostatecznie piwie - jako,- że Druga Połówka wina niekoniecznie lubi) :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuje jako: Aleksandra Wróbel
    Lubię na FB: Tak Aleksandra Wróbel
    Dodałam baner w pasku: Nie
    Udostępniłam na FB: Tak https://www.facebook.com/aleksandra.wrobel.940/posts/664138453624946?stream_ref=10
    Zaobeserwowałem na instagramie: Nie
    E mail: wrobel.aleksandra1990@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie: wymarzone walentynki spędziłabym spacerując przy świetle księżyca (hahaha) z kimś na kim mi zależy (i nie jest moim psem) a nie sama, jak to zwykle bywa :(

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuje jako: Pink
    Lubię na FB: Nie
    Dodałam baner w pasku: Nie
    Udostępniłam na FB: Nie
    Zaobeserwowałem na instagramie: Nie
    E mail: oliwia19@onet.eu
    Odpowiedź na pytanie: nie

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuje jako: Ania Patorska
    Lubię na FB: Tak Ania Patorska
    Dodałam baner w pasku: Tak mylifeasania.blogspot.com
    Udostępniłam na FB: Nie
    Zaobeserwowałem na instagramie Tak anielicaa
    E mail: sweet_dziewuszka@wp.pl
    Odpowiedź na pytanie: nie

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuje jako: 3uforja
    Lubię na FB: Nie
    Dodałam baner w pasku: Tak http://playhardstaycute.blogspot.com/
    Udostępniłam na FB: Nie
    Zaobeserwowałem na instagramie Tak moniamiel
    E mail: e_uphoria@yahoo.pl
    Odpowiedź na pytanie: nie

    OdpowiedzUsuń
  39. Obserwuje jako: ciaach
    Lubię na FB: nie
    Dodałam baner w pasku: Tak, http://healthylifestyleisthebestremedy.blogspot.com/
    Udostępniłam na FB: nie
    Zaobeserwowałem na instagramie Tak, ciachova
    E mail: angela320@vp.pl
    Odpowiedź na pytanie: ja moje wymarzone walentynki spędziłabym tak: rano królewskie śniadanie, później kilkugodzinny szoping, wykwintny obiad, odpoczynek, następnie impreza jakaś w doborowym towarzystwie z dużą ilością alkoholu, HEHE. nie lubię tego 'święta' więc to by było najlepsze rozwiązanie ;D
    Odpowiedź na pytanie możecie też wysłać na maila: hidiamondd@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Lubię na Fb;Ania Firszt
    Obserwuję jako;Ania Firszt
    Udostępnione na Fb ;Tak

    OdpowiedzUsuń

  41. Obserwuje jako:Ania Firszt
    Lubię na FB: Ania Firszt
    Dodałam baner w pasku: Nie (link)
    Udostępniłam na FB: Tak
    Zaobeserwowałem na instagramie TNie (nick)
    E mail:ania-f19@wp.pl
    Odpowiedź na pytanie: Walentynki spędzić z mężem w domowym zaciszu

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuję jako Kasia Rosół
    Lubię na FB : tak
    Dodałam baner w pasku: Nie
    Udostępniłam na FB: tak
    Zaobeserwowałem na instagramie nie
    E mail; rosolkasia@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  43. Obserwuje jako:bernadeta bomba
    Lubię na FB: Tak jako Bernadetta Bomba
    Dodałam baner w pasku: Nie
    Udostępniłam na FB: Tak https://www.facebook.com/bernadetta.bomba/posts/1454009731486568?stream_ref=10
    Zaobeserwowałem na instagramie Nie
    E mail:bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Obserwuje jako: sylviaaa100
    Lubię na FB: Tak jako: Sylvia Bomba
    Dodałam baner w pasku: NIE
    Udostępniłam na FB: Tak https://www.facebook.com/sylvia.bomba.5/posts/204941489711194?stream_ref=10
    Zaobeserwowałem na instagramie: nie
    E mail: sylviaaa100@interia.pl
    Odpowiedź na pytanie: nie

    OdpowiedzUsuń
  45. Obserwuje jako: Kinga Bylina
    Lubię na FB: Tak/Nie jako Kinga Bylina
    Dodałam baner w pasku: Tak http://avonlubelskie.blogspot.com/
    Udostępniłam na FB: Tak https://www.facebook.com/avonkonsultantkalubelskie
    Zaobeserwowałem na instagramie Nie
    E mail: sweet6663@interia.pl
    Odpowiedź na pytanie: Wymarzone walentynki wyobrażam sobie w romantycznym lokalu, tylko ja i mój partner, dookoła świece i płatki róż, w tle spokojna muzyka, która jeszcze bardziej podkreśla romantyzm tego pięknego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  46. Obserwuje jako: Daria Pichlak
    Lubię na FB: Tak jako Daria P.
    Dodałam baner w pasku: Tak http://szalonadarmowka.blogspot.com/
    Udostępniłam na FB: Nie
    Zaobeserwowałem na instagramie Nie
    E mail: darusiap@buziaczek.pl
    Odpowiedź na pytanie: Wymarzone walentynki: http://i.pinger.pl/pgr147/ca54b28600291fe64fef2ca6/9dfd053d00222b724fedcffc.jpg

    OdpowiedzUsuń
  47. Obserwuje jako: Amika
    Lubię na FB: Tak jako Monika Rodak
    Udostępniłam na FB: Tak https://www.facebook.com/budyn.czubowna/posts/679216772129187?stream_ref=1
    Zaobeserwowałem na instagramie Nie
    E mail: monika.anastazja.rodak@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie: Najważniejsze, że chciała bym je spędzić ze swoim narzeczonym, c wbrew pozorom jest bardzo ciężkie (nasza praca nam to zazwyczaj uniemożliwia). Spędzili byśmy je w domu, przy jego ulubionym spaghetti i świeczkach, poświęcając czas tylko sobie i skupiając się w tym czasie tylko na nas :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Obserwuje jako: Asia S
    Lubię na FB: Tak jako Asia Sorbian
    Dodałam baner w pasku: Tak http://wszystkozafreeee.blogspot.com/
    Udostępniłam na FB: Tak (na mojej stronie) https://www.facebook.com/pages/Miedzy-nami-kobietami/241803809270347?ref=hl
    Zaobeserwowałem na instagramie Nie
    E mail: asia0220@interia.eu
    Odpowiedź na pytanie: Napisałam na e-maila ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Obserwuje jako: Karolina Furgacz
    Lubię na FB: Tak/ Karolina Soczówka
    Dodałam baner w pasku: Nie ( )
    Udostępniłam na FB: Tak (link) https://www.facebook.com/karolina.furgacz.7/posts/205797442947910?stream_ref=10
    Zaobeserwowałem na instagramie Tak kaolacubik
    E mail: karolina1990r@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Obserwuje jako: Dbająca
    Lubię na FB: Nie
    Dodałam baner w pasku: Tak www.dbambolubie.blogspot.com
    Udostępniłam na FB: Nie
    Zaobeserwowałem na instagramie Nie
    E mail: maartynamaartyna@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie: W wymarzone walentynki rzuciłabym wyzwanie mojemu ukochanemu polegające na tym,że przez cały dzień musimy się trzymać ze ręce ; ) I nawet na pół setnej sekundy nie wolno nam ich rozdzielić :P

    OdpowiedzUsuń

  51. Obserwuje jako: Katarzyna K.
    Lubię na FB: Tak Katarzyna Kukulska
    Dodałam baner w pasku: Tak http://kolorowemaliny.blogspot.com/
    Udostępniłam na FB: Tak, nie mogę skopiować tego linku ale na pewno Ci się wyświetli że udostępniłam :*
    Zaobeserwowałem na instagramie Nie
    E mail: katarzynakukulska@poczta.fm
    Odpowiedź na pytanie: Wymarzone walentynki ? Wanna pełna pachnącej piany i płatków róż, schłodzony szampan, w tle romantyczna muzyka a w wannie mój luby trzymający w ręce pierścionek zaręczynowy. O tak.. Niech on to jakimś cudem znajdzie i tu przeczyta ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Obserwuje jako: incorrect
    Lubię na FB: nie
    Dodałam baner w pasku: Tak www.ulamekprawdy.blogspot.com
    Udostępniłam na FB: Tak https://www.facebook.com/ulamekprawdy/posts/657162490992358?stream_ref=10
    Zaobeserwowałem na instagramie nie
    E mail: agg483@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Obserwuje jako: kotka1412
    Lubię na FB: Tak jako: Weronika Kid....
    Dodałam baner w pasku: Nie
    Udostępniłam na FB: Nie
    Zaobeserwowałem na instagramie Nie
    E mail: juki5@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Obserwuje jako: vesp007er (vesper lizbark)
    Lubię na FB: Tak Amelia JA
    Dodałam baner w pasku: Tak http://osobliwe.blogspot.com/
    Udostępniłam na FB: Tak https://www.facebook.com/amelia.ja.393/posts/1480609892166595?stream_ref=10
    Zaobeserwowałem na instagramie Tak weronikaburzec
    E mail: vesp007er@o2.pl
    Odpowiedź na pytanie:

    Walenty Święty,
    Wiem że jesteś bardzo zajęty.
    Lecz chcę cię bardzo prosić,
    Pomóż marzenie me spełnić.
    Może wymagam zbyt wiele,
    Romantyczna podróż z narzeczonym- moje największe marzenie.
    Zaczęlibyśmy już w styczniu od Paryża,
    Tam czeka na nas Eiffla Wieża.
    Dalej skierujemy się na wschód,
    Gdzie Krzywa Wieża w Pizie- architektoniczny cud!
    Potem klimatu szybka zmiana,
    Na Safari wyruszymy już z rana.
    Kolejnym punktem nasze podróży,
    Byłoby ujrzenie piaskowej burzy.
    Koniecznie zobaczyć chcemy Chiński Mur,
    Oraz w Dubaju drapacze chmur.
    Inków miasto też zwiedzimy,
    Potem w Nowym Jorku czas spędzimy.
    A po spełnieniu marzenia naszego,
    Wrócimy do kraju ukochanego!
    Wiem, że mam pragnienia wygórowane,
    Będę szczęśliwa jeśli choć w części zostaną spełnione…

    OdpowiedzUsuń
  55. ♥ Obserwuję jako: Engelous
    ♥ Lubię na Fb jako: Anna Kar
    ♥ Dodałam baner w pasku: Nie
    ♥ Udostępniłam na Fb: TAK https://www.facebook.com/anna.karrr.5
    ♥ Zaobserwowałam na Instagramie: Nie
    ♥ E-mail: aniadiabli@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Obserwuje jako: Kosmetyczna Maniaczkaa
    Lubię na FB: Tak jako Kosmetyczna Maniaczkaa
    Dodałam baner w pasku: Tak http://kosmetyczna-maniaczkaa.blogspot.com/
    Udostępniłam na FB: Tak https://www.facebook.com/KosmetycznaManiaczkaa/posts/563411337088794?stream_ref=10
    Zaobeserwowałem na instagramie Nie
    E mail: kosmetyczna_maniaczkaa@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  57. Obserwuję jako dagmarka
    Lubię na FB jako Dagmara Marut
    Baner nie
    Udostepniłam na FB https://www.facebook.com/dagmara.marut/posts/676759975710345?stream_ref=6
    mail dagmarka.m@wp.pl
    Instagram Nie

    OdpowiedzUsuń

  58. Obserwuje jako: Pauline W
    Lubię na FB: Tak Paulina Woź...
    Dodałam baner w pasku: Tak (loveandvanillascent.blogspot.com)
    Udostępniłam na FB: Tak
    Zaobeserwowałem na instagramie : Nie
    E mail: trueedreaams@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Obserwuje jako: Anna Maria
    Lubię na FB: Anna Irzykowska
    Dodałam baner w pasku: Tak http://bjuutii.blogspot.com/
    Udostępniłam na FB: Nie
    Zaobeserwowałem na instagramie : tak bjutii
    E mail: hipchrupxd@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Obserwuję jako ernestyna44
    ernestyna44@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Obserwuje jako: eemyka
    Lubię na FB: Tak Emilia Cej****
    Dodałam baner w pasku: Nie
    Udostępniłam na FB: Tak https://www.facebook.com/emilia.cejnowa
    Zaobeserwowałem na instagramie Nie
    E mail: eemyka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Obserwuje jako:
    Lubię na FB: Tak jako Marysia Saganowska
    Dodałam baner w pasku: Nie
    Udostępniłam na FB: Tak
    Zaobeserwowałem na instagramie Tak marjja111
    E mail: marysia.saganowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Obserwuje jako: Hann A
    Lubię na FB: Natalia Płaszczyńska
    Dodałam baner w pasku: tak http://my-world-my99.blogspot.com/
    Udostępniłam na FB: nie
    Zaobserwowałam na instagramie tak nataliaplaszczynska
    Wymarzone walentynki ? Na pewno chciałabym pójść do kina i na jakiś spacer skromnie ale romantycznie :)
    E mail: natalia303364@wp.pl

    E mail: anna.b.lempkowska@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie: -

    OdpowiedzUsuń
  64. A i obserwuję jako Hann A bo nie pamiętam czy napisałam :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Obserwuje jako: Viconia
    Lubię na FB: Tak jako Joanna S
    Dodałam baner w pasku: Tak http://magiczna-czytelnia-viconii.blogspot.com/p/konkursy.html
    Udostępniłam na FB: Nie
    Zaobeserwowałem na instagramie Nie

    A wyobrażenia o wymarzonych walentynkach nie mam, bo z Moim nie obchodzimy tego święta :)
    E mail:

    OdpowiedzUsuń
  66. Obserwuje jako: Rudaaa12
    Lubię na FB: Nie
    Dodałam baner w pasku: Nie
    Udostępniłam na FB:Nie
    Zaobeserwowałem na instagramie Nie
    E mail: kornelia.wlosiak@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie: Wymarzone walentynki? Ja+ON. :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Obserwuję jako: KasiaPL
    Lubię na FB: TAK kasiatheweak.blogspot.com
    Dodałam baner w pasku: Nie
    Udostępniłam na FB: Nie
    Zaobeserwowałem na instagramie Nie
    E mail: kasiatheweak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Obserwuję jako: Vejjs.
    Lubię na FB: TAK Vejjsiątko.
    Dodałam baner w pasku: Tak http://vejjs.blogspot.com/p/rozdania.html
    Udostępniłam na FB: Nie
    Zaobeserwowałem na instagramie Tak - vejjs
    E mail: eiif@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. Zestaw 1 <3
    Obserwuje jako: Alicja - Kotek Pstrotek
    Lubię na FB: Tak, jako Kotek Pstrotek
    Dodałam baner w pasku: Tak http://kotek-pstrotek.blogspot.com/
    Udostępniłam na FB: Nie
    Zaobeserwowałem na instagramie: nie mam :<
    E mail: trzezwska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Obserwuje jako: frau
    Lubię na FB: Tak jako Anna Karolina Niemiec
    Dodałam baner w pasku: Tak http://anusia93.blogspot.com/
    Udostępniłam na FB: Tak https://www.facebook.com/anna.k.niemiec.3/posts/1420414914866203?stream_ref=10
    Zaobeserwowałem na instagramie Nie
    E mail: a_nusia93@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  71. Obserwuje jako: zaczarowanaa
    Lubię na FB: Nie
    Dodałam baner w pasku: Tak www.me-and-my-passions.blogspot.com
    Udostępniłam na FB: Nie
    Zaobeserwowałem na instagramie Nie
    E mail: zaczarowanaa.fashion@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie: -

    OdpowiedzUsuń
  72. Obserwuje jako: Agata N
    Lubię na FB: Tak jako Agata Nas...
    Dodałam baner w pasku: Nie
    Udostępniłam na FB: Nie
    Zaobeserwowałem na instagramie Nie
    E mail: feya @ interia.pl

    : )))

    OdpowiedzUsuń
  73. Obserwuje jako: Ciekawska Beti
    Lubię na FB: Tak jako Bernadetta Julia T
    Dodałam baner w pasku: Nie
    Udostępniłam na FB: Tak https://www.facebook.com/bernadettajulia.t/posts/1464341080455619?stream_ref=10
    Zaobeserwowałem na instagramie Nie
    E mail: blondbenita@onet.pl
    Odpowiedź na pytanie:

    Na koniu białawym z wieczora zimnego woła do mnie zza krzaka wysokiego, wychodzę w piżamie na balkon i zimna nie czuję, dojrzeć mego lubego próbuję. Wreszcie się ujawnia w dżinsach i kurtce skórzanej, przeze mnie tak wielce uwielbianej. Mój ukochany w Walentynki dziś przybywa, skrzypiący śnieg melodię mu przygrywa, woła do mnie: „Wyjdź do mnie, kochana, to nic że nie jesteś elegancko ubrana, zarzuć kurtkę i chodź, mam niespodziankę!” Tak mój ukochany podrywa swoją wybrankę. Rodzice jeszcze nie zasnęli, ale pewnie swoje własne plany na Walentynki powzięli, więc się wymykam w piżamie i ... w kocu, sexy sukienki nie mam, bo po cóż. Jak mnie kocha to i w tym „stanie”, i w piżamie można mieć przecież „branie”. Ukochany już czeka, na konia pomagać wsiada, ale będzie romantyczna eskapada! Galopujemy przede siebie w miłosnym uścisku, przy księżycowych nocy błysków. Wnet strumyk zza drzew się wyłania, co do zatrzymania nas skłania. Mój luby za rękę mnie bierze, teraz już w prawdziwą miłość wierzę, patrząc mi w oczy wyznaje swe uczucia, aż koc ze mnie spada, teraz chyba pocałować się wypada. Pocałunek miłość pieczętuje, aż mi w płucach tchu brakuje. Siedzimy przy strumyku aż do samego rana, pogawędka jest udana. Flirtu, śmiechu nie ma końca, atmosfera jest gorrrąca. Szampana nagle luby otwiera, jego wzrok mnie powoli rozbiera, rumieńcem policzek się oblewa, a ukochany spokojnie trunek nalewa, rozkoszujemy się tą chwilą - jest bezcenna i choć późno nie jestem senna. Ale na wykłady wstać muszę z rana, więc ta randka musi być przerwana. Z powrotem do domu galopujemy, choć rozstawać się nie chcemy. Do domu wchodzę bocznymi drzwiami, nie chcę się „skonfrontować” z rodzicami. Wiem jedno – moje życia od teraz się zmienia, spełniły się skryte marzenia...

    OdpowiedzUsuń
  74. Obserwuje jako: puszka
    Lubię na FB: Tak Zapiski Grafomanki
    Dodałam baner w pasku: Tak http://zapiski-grafomanki.blogspot.com/
    Udostępniłam na FB: Tak https://www.facebook.com/zapiski.grafomanki/posts/256194314549058?stream_ref=1
    Zaobeserwowałem na instagramie Nie
    E mail: paulina.domoradzka@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie: Jak zdążę, to jeszcze doślę ;)

    OdpowiedzUsuń
  75. Obserwuje jako: Misiunia
    Lubię na FB: Nie
    Dodałam baner w pasku: Tak misiunia.blogspot.com
    Udostępniłam na FB: Nie
    Zaobeserwowałem na instagramie Nie
    E mail: misiunia.kanka@wp.pl
    Odpowiedź na pytanie:
    Walentynki w kinie? Już widzę te długaśne kolejki przed kasami i sale wypełnione zakochanymi parami, które podczas romantycznych scen jakby pod dyktando zaczynają przytulać się i całować. Walentynki w Paryżu? Chyba pół świata je tam spędza! Walentynkowy spacer? A dookoła te "słodkie" czerwone serduszka i misie z plastiku, nie mówiąc o niewyobrażalnej ilości czerwonych róż, których przesyt przyprawiać może o mdłości.
    A ponieważ mimo wszystko uwielbiam ten dzień, to na Walentynki chciałabym uciec z Nim od przesyconego kiczem komercyjnego święta. Gdzie? Najlepiej do małej wioski na krańcu świata gdzie o Walentynkach nie słyszał nikt. I tam... przedstawić mieszkańcom ten dzień w najpiękniejszym wydaniu, odrzucając wszystkie wytwory kultury masowej. Marzę, by pokazać ludziom, jak pięknie jest mieć taki dzień, kiedy można przypomnieć sobie o obecności tego kogoś u swojego boku i pokazać mu, jak bardzo jest ważny dla nas. Dzień, kiedy ukochana piecze łasuchowi jego ulubione ciasto a on przynosi jej naręcza kwiatów uzbieranych na łące. Dzień, kiedy On zrobi za nią pranie a ona obejrzy z nim mecz piłki nożnej. Dając innym radość i widząc ich miłość i uśmiechnięte twarze, sami sobie podarowalibyśmy najpiękniejszy prezent świata.
    A w najśmielszych snach rok po pamiętnych Walentynkach do naszych drzwi zapukałby listonosz i podarował nam pocztówkę z jednym słowem: "Dziękujemy" i zdjęciem uśmiechniętych i zakochanych setki kilometrów od nas.

    OdpowiedzUsuń
  76. walczę o 1 zestaw :)
    Obserwuję jako Kamila B
    baner na blogu na dole takingcareofhair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Obserwuje jako: moooni-que
    Lubię na FB: Nie
    Dodałam baner w pasku: Tak http://moooni-que.blogspot.com
    Udostępniłam na FB: Nie
    Zaobeserwowałem na instagramie Nie
    E mail: mon92@vp.pl

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Obserwuje jako: anioleek89
    Lubię na FB: Tak jako Marta P.
    Dodałam baner w pasku: Tak http://anioleek89.blogspot.com/
    Udostępniłam na FB: Tak https://www.facebook.com/marta.pacek.14/posts/650104825050076?stream_ref=10
    Zaobeserwowałem na instagramie Nie
    E mail: anioleek89@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie: -

    OdpowiedzUsuń
  79. Gram o zestaw wosków YC

    Obserwuje jako: nika88
    Lubię na FB: Tak, One more dress
    Dodałam baner w pasku: Nie
    Udostępniłam na FB:Nie
    Zaobeserwowałem na instagramie: Nie mam
    E mail: one-more-dress@wp.pl
    Odpowiedź na pytanie: Jeśli wymarzone Walentynki, to tylko w Paryżu - w uroczej knajpce zlokalizowanej pośród pięknych uliczek tego miasta miłości. A tam kolacja z ukochaną, bliską sercu osobą, później spacer po Polach Elizejskich, romantyczny pocałunek pod Wieżą Eiffla i noc spędzona na 22 piętrze w hotelu z widokiem na całą stolicę Francji. Dobrze, że marzenia nic nie kosztują... :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Obserwuje jako:SAbi S.
    Lubię na FB: Tak/Nie jako …..Sabi S.
    Dodałam baner w pasku: Takisthemagichereforever.blogspot.com/
    Udostępniłam na FB: Nie
    Zaobeserwowałem na instagramie Nie
    E mail:isthemagic@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie: samotnie jak zwykle...

    OdpowiedzUsuń
  81. obserwuje jako Emi W
    Lubię na FB: Tak Emanuela Emi W
    Dodałam baner w pasku: Tak http://emibloguje.blogspot.com
    Udostępniłam na FB: Tak https://www.facebook.com/profile.php?id=100001527086047
    Zaobeserwowałem na instagramie nie
    E mail:emiwlodarczyk@wp.pl
    Odpowiedź na pytanie: Wymarzone walentynki ... chciałabym spędzić w kosmosie :)
    Mojego faceta marzeniem jest zobaczenie Ziemii , więc jakby koszty nie stanowiły żadnego problemu, wiedząc, ze jest mi ważą osobą zamiast liściku czy kolacji podarowałabym mu lot rakietą w Kosmos w nieznane ... to byłby na pewno niesamowite Walentynki blisko gwiazd, Słońca i Księżyca jednocześnie ...:)

    OdpowiedzUsuń
  82. Obserwuje jako: szeriapple owoc
    Lubię na FB: Tak jako Ewelina Kochaniec
    Dodałam baner w pasku: NIE
    Udostępniłam na FB: Tak https://www.facebook.com/ewelina.kochaniec.1/posts/1412897788959139?stream_ref=10
    Zaobeserwowałem na instagramie NIE
    E mail: szeriapple@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

  83. Obserwuje jako:Beata bednarek



    Lubię na FB: Tak/Nie Beata Bednarek

    Dodałam baner w pasku: Nie

    Udostępniłam na FB: Tak https://www.facebook.com/beata.bednarek.31
    Zaobeserwowałem na instagramie Tak Strelitza
    E mail:bbednarek86@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  84. zestaw 1
    Obserwuje jako: Adrianna Karpowicz
    Lubię na FB: Tak Adrianna Karpowicz
    Dodałam baner w pasku: Tak http://pazurkiumyszy.blogspot.com/
    Udostępniłam na FB: Tak https://www.facebook.com/pazurkiumyszy/posts/447589235341632?stream_ref=10
    Zaobeserwowałem na instagramie nie
    E mail: adriannakarpowicz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Obserwuje jako: dobiezka
    Lubię na FB: Tak Marta Dob.
    Dodałam baner w pasku: nie
    Udostępniłam na FB: nie
    Zaobeserwowałem na instagramie nie
    E mail: dobiezka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  86. Obserwuje jako: Edyta H.
    Lubię na FB: Tak jako Edyta Hen...l
    Dodałam baner w pasku: Tak http://allthesnuff.blogspot.com
    Udostępniłam na FB: Nie
    Zaobeserwowałem na instagramie Nie
    E mail: edytka249@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń