ROZDANIE

Witajcie,


29 sierpnia mnie dokłądnie rok od kiedy narodził się mój mały kosmetyczny zakątek w sieci a na blogu pojawiła się pierwsza notka. Jestem mocno sentymentalną osobą, dlatego ta data jest dla mnie bardzo ważna. Pierwszy rok chce świętować z Wami kochani czytelnicy, to właśnie wasza obecność daje mi motywacje do dalszych działań. Ten konkurs jest prezentem ode mnie dla Was, choć mogę nagrodzić jedną osobę, dziękuje Wam wszytskim, że jesteście! Starałam się tak skomponować zestaw nagród, by każdemu z Was przypadł do gustu :)



Co jest do wygrania?

Szampon Balea Mango+aloes
Balsam do ciała Bath and Body Works Be Enchating
Suchy szampon Batiste Wild
Żel pod prysznic Balea Limonka i aloes
Krem BB Ziaja
Błyszczyk do ust Kobo
Morelowy cień Kobo
Zestaw mini pilniczków Essence 
Marokański krem Nagoya
Dwie miniaturowe opakowania balsamu Palmer's z masłem shea

Co trzeba zrobić by zawalczyć o nagrody?

Obowiązkowo zostać obserwatorem bloga
Dodatkowo możecie:
polubić mnie na FB (+1 losy) *
śledzić na Instagramie (+1 losy)*
udostępnić baner rozdaniowy na swoim blogu lub FB (+4 losy)
*wystarczy kilknąć w social ikonki po parwej stronie bloga

konkurs skierowany jest do nowych jak i obecnych czytelników, serdecznie zapraszam :)

Wypełnij formularz a zgłoszenie potwierdź komentarz pod postem!

Regulamin:
Aby wziąć udział należy być osobą pełnoletnią i posiadać własnego bloga.
Nagrodę wysyłam tylko na terenie Polski.
Organizatorem i jednocześnie sponsorem rozdania jestem ja. 
Czas trwania konkursu : 20.07 - 29.08
O wynikach pinformuję do około pięciu dni od zakończenia. Na maila zwrotnego czekam trzy dni.
Nie biorę pod uwagę blogów stworzonych tylko na rozdania.  

W razie pytań jestem do Waszej dyspozycji, powodzenia!

87 komentarzy:

  1. super nagrody ! biorę udział :D

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja zgłoszenie wysłałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. wysłane,mam nadzieję,że poszło bo mi net szwankuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle dobroci, że nie mogłam się oprzeć :)
    Gratuluję już teraz roczku! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. no to zrobione :D

    www.marciki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Poszło Fajne nagrody Wielu tych produktów nie próbowałam jeszcze nigdy

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. zgłoszenie wysłane ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Potwierdzam wzięcie udziału w konkursie!

    Z pozdrowieniami,
    Joanna Sobczak

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłoszenie wysłane :) Po raz 2 uzupełniłam, bo po raz 1 niechcący wysłałam puste :P
    pozdrawiam *:

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne nagrody i świetny blog ;) zgłoszenie wysłane ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. wysłane, świetne nagrody , liczę na szczęście

    OdpowiedzUsuń
  15. Poszło, fajny zestaw :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. wysłane :)
    miłego wieczoru x

    OdpowiedzUsuń
  17. Te kosmetyki Balea mnie kuszą, więc biorę udział:)

    OdpowiedzUsuń
  18. odpowiedź wysłana - trzymam kciuki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłoszenie zostało wysłane :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wysłałam i ja :)

    Cudowne nagrody!

    OdpowiedzUsuń
  21. Rozdanie jest świetne. Zgłoszenie poszło. :)
    Buziaki. :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się.

    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. 100 lat i dużo odwiedzin , dobra robota i oczywiście wysłane

    OdpowiedzUsuń
  24. 100 lat z okazji urodzin i życzę dużooooooooo odwiedzin. Robisz dobrą robotę. Zgłoszenie oczywiście wysłane, bo nagroda bardzo atrakcyjna. pozdro

    OdpowiedzUsuń
  25. Sto lat! :)
    Zgłoszenie wysłane - a jak?! Świetne nagrody!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wytrwałości w prowadzeniu bloga. :)
    Zgłoszone. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. wysłałam dwa razy bo za pierwszym razem za szybko enter nacisnełam ;/

    OdpowiedzUsuń
  28. zgłoszenie wysłane - powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wysłałam ;) Sto lat HiDiamond! <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłosiłam się ;) To ostatni dzień rozdania ale mam nadzieję, że jeszcze się liczy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie doczytalam, ze trzeba zgłosić się pod postem :-(. Mam nadzieje, że nie za późno: formularz wypełniłam kilka dni temu :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ojej, ja też faktycznie nie doczytałam tego! :( Jeśli się zgłoszenie nie liczy to innym życzę powodzenia oczywiście i wszystkiego dobrego z okazji roku :)

    OdpowiedzUsuń
  33. A mój komentarz chyba gdzieś zaginął :D

    OdpowiedzUsuń