Powróciwszy... ROZDANIE!

Witajcie,

Oto ja, córka marnotrawna blogosfery wracam na jej łono. Długi czas zastanawiałam się nas usunięciem bloga i stworzeniem go od podstaw. Męczył mnie chaos panujący na stronie, która chcą nie chcąc stała się zbiorem recenzji,  nieskładnie zebranych w jednym miejscu. Sentyment nie pozwolił mi ruszyć z czymś, nowym. Hidiamond. Cała masa pozytywnych wrażeń, wspomnień, wydarzeń zebranych w jednym miejscu, nie może tak po prostu zniknąć. Od początku razem ze mną tworzyliście wy, kochani czytelnicy. Podczas mojej nieobecności wpadliście tu naprawdę tłumnie, w ciągu ostatniego miesiąca licznik odwiedzin wskazał 7 tysięcy, a ja przecież nie napisałam żadnej notki. To naprawdę bardzo miłe, dało pozytywnej energii. Dlatego wracam, blog zmieni swój charakter, kosmetyki i tematy urodowe będą dalej na pierwszym miejscu, niezmienny zostanie też dział zapachowy. Pojawi się też cała masa różnych innych tematów, takich życiowych. Poczytacie między innymi o psach, kulinariach czy muzyce. Swoje miejsce na blogu znajdzie także dział poświęcony walce o powrót do naturalnego koloru włosów (obecnie odrost to aż 8 cm!) oraz tworzeniu własnych kosmetyków. Z czasem Hidiamond, pokaże Wam nowe oblicze, które jest obecnie w budowie, bo po zmieniać szablon i dodawać masę pustych zakładek. Sama też muszę sprawdzić w jakich tematach czuję się dobrze w jakich ciut mniej. Mam nadzieję, że z czasem mój blog będzie stawał się miejscem coraz bardziej 'przytulnym' i z chęcią będzie do niego powracać.

Chcę powitać Was na nowo rozdaniem. Powodów do świętowania jest wiele, moje niedawne urodziny, powrót na bloga, powrót Libry do zdrowia i jeszcze kilka innych. Świętujmy je razem! Tym razem nagroda jest niespodzianką, będzie to duża paczka kosmetyków, w jej skład wejdą m.in produkty: Bath and Body Works, The Body Shop, Essie, Balea, Kringle Candle oraz wiele wiele innych. Pudełku niespodziance będzie towarzyszyć średnia świeca Yankee Candle,  której zapach zwycięzca sam wybierze! Dla każdego coś dobrego! Produkty dobrane są tak by odpowiadałaby zwycięzcy niezależnie od jego typu cery czy rodzaju włosów.


Co trzeba zrobić by zagrać o box i świecę? 
Zostać obserwatorem mojego bloga tj:  www.hidiamond.blogspot.com i odpowiedzieć na pytanie.
Dodatkowo za każdą czynność podaną w formularzu możecie zdobyć dodatkowe dwa losy! Linki do podanych portali społecznościowych znajdują się nad gadżetem obserwatorów. Udostępnienie równa się wklejeniu banera z linkiem do posta konkursowego w dowolnych mediach społecznościowych. W formularzu proszę o link do udostępnienia.



Regulamin: 
Udział w konkursie może wziąć każda osoba, która wypełni formularz i spełni podane w nim warunki.
Nagrodę wysyłam tylko na terenie Polski.
Organizatorem i jednocześnie sponsorem rozdania jestem ja.
Czas trwania konkursu : 25.01 - 25.02
O wynikach poinformuję do około pięciu dni od zakończenia. Na maila zwrotnego z danymi do wysyłki czekam trzy dni. 

Wysyłka do zwycięzcy nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania danych teleadresowych
Nie biorę pod uwagę blogów stworzonych tylko na rozdania.   


Zapraszam, no i powodzenia!

32 komentarze:

  1. Super ze Librzatko zdrowieje i super ze wrocilas :-) nagrody zacne ..przyjde pozniej jak wroce z roboty :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zobaczyłam słowo "Yankee" i nie mogłam przejść obojętnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że wróciłaś :-) Wreszcie jakieś poruszenie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że wróciłaś, bo lubię Cię czytać! :-)

    I fajnie, że Libra zdrowieje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Stęskniłam się. Cieszę się, że jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No w końcu! Brakowało mi wieści zapachowych ;D zaraz sie zgłosze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję że już na stałe :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rozdanie, dopiero odkrywam tego bloga ale chyba będę zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No mam nadzieję, że teraz nie będziesz nigdzie przepadać ♥
    Poszło zgłoszenie, choć nie mogę mieć chyba takiego farta, by wygrać kolejne rozdanie u Ciebie :(

    OdpowiedzUsuń
  11. To teraz blogujesz ze zdwojoną siłą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie wezmę udział i zostaję tu na dłużej! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zajrzałam tu ze względu na ciekawe rozdanie, ale już wiem, że będę sprawdzać wszystkie nowe posty. Nic mi tu tylko nie kasuj! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się, że wróciłaś do blogosfery. :)
    Zostań z nami jak najdłużej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam niespodzianki ^^ nie byłabym sobą gdybym nie spróbowała :)) Oczywiście się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe kiedy będą wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyniki? przecież rozdanie się nie zakończyło...

      Usuń
  17. wzięłam udział, mam nadzieję, że doszło :)

    OdpowiedzUsuń
  18. kiedy beda wyniki?

    OdpowiedzUsuń