Zaproszenie na nietypowe spotkanie blogerek w Warszawie [LISTA OTWARTA]

Hej,


Moja blogowa przerwa trwa w najlepsze, powiem Wam w sekrecie, że napewno będzie trwać krócej niż dłużej finish już blisko :)

Dziś jednak dorwałam się do inernetów by wcielić w życie pomysł, który świdruje mi głowę od 15 lutego. A, że lubię mieć wszystko pozapinane na ostatni guzik, a i formuła spotkania będzie czymś nowym chciałam dać sobie na to więcej czasu.
Były już spotkania czysto blogowe, później pojawiły się loterie charytatywne, jednak postanowiłam zrobić krok naprzód, spotkanie w pełni charytatywne! Dokładnie tak, ŻADNYCH GIFTÓW, będzie loteria z podarkami, gdzie każdy wpłacając cegiełkę będzie mógł wylosować coś dla siebie. Zdradzę Wam też, że będą akcenty kosmetyczne, także nikt nie zapomni jaka pasja jednoczy nas w tym miejscu. Na własnej skórze poczułam, że podarki sieją tylko zamieszanie, a i niestety wiele osób 'gubi' gdzieś rozum i zapomina o idei tych przedswięwzięć. Łączy nas pasja a nie chęć posiadania :)



Narazie nie jestem w stanie podać Wam dokłądnej daty, ale będzie to przedostatni/ostatni weekend czerwca (stawiam na sobotę). Oczywiście Warszawa. Miejsce już jest, zdradzę tylko, że nie będzie to Pochawała Niekonsekwencji ;) Chciałabym zaprosić około 20 osób. Listę otwieram dziś. Na Wasze zgłoszenia czekam do 5 kwietnia. Chęć udziału wyślijcie na mojego maila:

hidiamondd@gmail.com

Oprócz zgłoszenia napiszcie też proszę parę słów o sobie :) możesz też dopisać, która data Ci bardziej pasuje 21/22 czy 28/29 czerwca.

Wszystko się nam z czasem wyklaruje, datę postaram się ogłosić do końca marca.

Mam nadzieję, że pomysł spodoba się też Wam spotkamy się jak zawsze na ploteczki, ale też pomożemy w jak największym wymairze tego słowa :) jeśli chodzi o cel, myślę, że nie będzie to zaskoczenie. Wesprzemy Stasia!
Formułą spotkania jest wyjątkowa, liczę na same poztywne i jak mogę nie napisać inaczej, wyjątkowe uczestniczki. buziak!

PS: Mam do Was prośbę udostępnijcie banner spotkania na swoich blogach. Możecie go pobrać stąd. KLIK

32 komentarze:

  1. Wspaniała inicjatywa! To byłby zaszczyt uczestniczenia w takim spotkaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja Olu bardzo chętnie, mam wesele w czerwcu na 90 procent 21 czerwca, ale oficjalnie nie dostałam jeszcze zaproszenia, a przyznam, ze dokładnie nie pamiętam:p W każdym razie, póki co mi pasuje bardziej 28/29;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja oczywiście również bardzo, bardzo chętnie :* I tak jak już mówiłam mam wesele, ale jeszcze nie wiem dokładnie kiedy :(

      Usuń
    2. Nie wiem czemu napisałam w odpowiedzi na komentarz :D

      Usuń
  3. "Łączy nas pasja a nie chęć posiadania "- idealnie napisane, ale niestety w praktyce zdarzają się wyjątki od tej reguły;/
    Inicjatywa piękna i wspaniałą, tylko się zgłaszać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się, jeśli tylko pod koniec czerwca nie wyjadę to jestem chętna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W takich inicjatywach zawsze warto brać udział. Jestem jak najbardziej na tak. :) :P

    OdpowiedzUsuń
  6. O widzę, że w grę wchodzą też niedziele- 22 i 29, więc w takim wypadku mi bez równicy, byle w niedzielkę ;)
    Tak czy tak, zgłaszam się i ja! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja również bardzo chętnie spotkam się z Wami ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się :) tylko nie wiem, kiedy dokładnie będę miała praktyki :(

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja również jestem chętna;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne spotkanie, szkoda że tak daleko. Miłej zabawy w takim razie. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeżeli, chodzi o pomoc to z ogromną przyjemnością!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł, jestem jak najbardziej chętna na takie spotkanie wraz z pomocą dla Stasia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A można się wstępnie zgłosić? Bo jeszcze nie wiem czy nic mi wtedy nie wypadnie :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba ten pomysł ale w tym terminie niestety odpadam :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, że szykuje się spotkanie!
    Szkoda tylko, że w tak odległym terminie. Na pewno zaraz wysmaruję zgłoszenie, ale niestety ciężko mi jest zapewnić z trzymiesięcznym wyprzedzeniem, że będę w Warszawie, albo w ogóle w Polsce, w końcu wakacje będą. A jako, że maturzystką jestem, to będę miała wakacje od maja a sporo planów już mam.
    Ale zgłosić się na pewno nie zaszkodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak wypadnie na przedostatni weekend czerwca to jestem jak najbardziej za, ostatniego nie będę mogła.

    OdpowiedzUsuń
  17. O to ja się chyba zgłoszę :D Będę o tym pamiętać, na razie spadam spać i do zobaczenia w piątek :*

    OdpowiedzUsuń
  18. super! szkoda,że mam tak daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdecydowanie za daleko dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  20. szkoda, że z Kato mam niemały kawał drogi :( mam nadzieję, że spotkanie będzie bardzo udane! :)
    zapraszam Cię do mnie na notkę o niedrogich hitach z Ikea, za zaobserwowanie z przyjemnością się odwdzięczę :)
    www.fimejl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapraszam do Łodzi! Wtedy na pewno się zjawię ;).

    OdpowiedzUsuń
  22. Za daleko od mojego miasta:( Choć chciałam bym pojechać<3

    http://magiczna-moda.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  23. Matko jaki świetny blog : o Serio doskonale CI idzie prowadzenie. Zaobserwowałam i liczę na to samo (dodam do witryny google) Pozdrawiam Ada ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłoszenie wysłane, moze się załapię :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja i mój refleks - tak się zbierałam, że zapomniałam :(

    OdpowiedzUsuń
  26. nie chadzam na takie spotkania póki co, droga HiDiamond (mam swojego malucha z dużymi problemami), ale bardzo chętnie wesprę Wasz cel, powiedz, gdzie odbywa się internetowa zrzuta na Stasia, a dołożę od siebie cegiełkę.

    OdpowiedzUsuń
  27. podobno ktoś się wykruszył z listy spotkaniowej, dlatego ponawiam moją kandydaturę ;) chętnie wpadnę i pomogę ;)

    OdpowiedzUsuń