Co mi w duszy gra?

Cześć!

Dziś przy obiedzie przyszedł mi pomysł na playlistę, cyli wstawie Wam pare piosenek, które królują u mnie w tym tygodniu :) Kocham muzykę, i chce zarażać swoją pasją! anuż  kogoś zainspiruje albo pomogę odkryć coś nowego?

A to taki przerywnik, dziś wieczorem będzie już tradycyjna notka, tym razem o Tangle Teezer :)


Nie są to żadne odkrywcze piosenki, może znacie, może nie, ale właśnie takie klimaty pasują mi od obecnej lekko mglistej aury.


Florence and the Machine- Never let me go

Hey- List
 

Adele-Chasing pavements
 

Tom Odell - Another Love
  

Bonnie Tyler - Total eclipse of the heart


Guns and roses - November rain




Jak sami widzicie jest to mieszanka klasyki i indie, z domieszką rocka, enjoy :*

17 komentarzy:

  1. Florence and the Machine- Never let me go lubie tą piosenkę ale troszkę smutno mi się kojarzy :( Czekam na notkę o TT :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie wierzę :D Bonnie Tyler - Total eclipse of the heart- ale mi przywróciłaś wspomnienia :D Dzięki :) zapomniałam już o tej piosence, a kiedyś, kiedyś, kiedyś... słuchałam jej w kółko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Florence przecudowna!!! :)

    Pozdrawiam, Niepoprawny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Florance całkiem lubię, robią na prawdę dobrą muzykę jak na dzisiejsze czasy. Bonnie Tyler- kocham jej głos, jest normalnie mistrzowska, chociaż z klasyków w jej wykonaniu wolę It's a Heartache, uwielbiam to też śpiewać chociaż nie umiem ale w sumie to tylko jak nikt nie słyszy hahaha.
    No i oczywiście Gunsi <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze kojarzę, że śpiewałaś Total Eclipse of the Heart na głównym w must be the music? :) tak mi się zdaje że mignęłaś mi przed oczami, pozdrawiam FR

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Podkradaj, podkradaj. U mnie z kolorówką właśnie nie jest tak źle jak z pielęgnacją, zawsze umiem się ograniczyć do jednego tuszu, pudru, ale jeśli chodzi o pielęgnację to np. żeli pod prysznic mam zawsze kilka :P Choć cały czas próbuje doprowadzić do kosmetycznego minimalizmu, który w moim przypadku chyba nigdy nie nadejdzie :D

      Usuń
  7. Widzę, że mamy podobne gusta muzyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne kawałki,klasyka :) uwielbiam zwłaszcza Total Eclipse :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dobre nuty !

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. kilka nawet znam i Adele uwielbiam <3
    dzięki za przyniesienie dobrej wieści ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. no i wpadłas na świetny pomysł ponieważ dzis nie mam czego słuchać ;D hehe

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję Ci, bo właśnie takiej muzyki mi dziś potrzeba! :)
    Zapraszam Cię na mój kanał na YT:
    http://www.youtube.com/Susanfashion

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne kawałki, masz doskonały gust muzyczny :)

    OdpowiedzUsuń