WYPRZEDAŻ! +paczuszka Mikołajkowa

Cześć!

Zima! Nareszcie przyszła! Mam nadzieję, że u Was za oknem też leży masa śnieżnego puchu, uwielbiam taki klimat. W kminku tli się sparkling cinamon yc, nic tylko pogrążyć się w marzeniach :) Pokażę Wam też paczuszkę z wymianki u Egoiste. Zosatwiam Was z zimowym widokiem z okna...



Dziś przychodzę do Was z nieco innym postem, a mianowicie wyprzedaż. Wyczyściłam trochę szafę, a to co niepotrzebne zostawiam do waszej dyspozycji, ubrania w większości są nowe, były nieprzemyślanym zakupem, reszta noszona jest góra jeden-dwa razy. A więc częstujcie się! Cena oczywiście do negocjacji, dla ułatwienia ceny rozmiary i marki wpisałam na ubraniach, to do dzieła :) jeśli macie na coś ochotę proszę o kontakt na mojego maila: hidiamondd@gmail.com











A i tu jest jeszcze jedna rzecz zależy to od podejścia, zaznaczam z góry, że oba są nowe, ani razu nienoszone. Niestety nietrafiony prezent, widząc rozmiar nawet nie musiałam przymierzać :( Rozmiar 75D NEW LOOK, ich cena sklepowa wynosiła 80 zł, dwa są Wasze za 30 zł, o ile ktoś ma chęć. Ze swojej strony zaręczam, że są nawet nieprzymierzane, a szkoda żeby zawadzały w szafie, może komuś się przydadzą :)



Cena wysyłki to 9 zł, tyczy się każdej rzeczy, chyba że weźmiecie parę na raz to za wysyłkę płacicie tylko raz. Może któraś z Was znajdzie coś dla siebie :) 


A teraz paczka mikołajkowa, pięknie dziękuje Paulina z bloga Becoming beautiful :) a oto zawartość, czyli co sprawiła mi moja mikołajka. Edit: Długo myślałam, czy napisać o tym fakcie na blogu. Sama trochę nawaliłam, nie dodałam słodyczy ani kartki, ale uważam, że zawartość była w porządku. Nie zrobiłam tego specjalnie, po prostu brakuje mi na wszystko czasu , pośpiech. Paczka od Pauliny wywarła na mnie super pozytywne pierwsze wrażenie, nawet napisałam o tym jej autorce. Lecz gdy usiadłam nad nią dłużej w domu, zobaczyłam, że cień jest macany, a na bransoletkach brakuje koralików. Nie chciałam o tym wspominać, bo sama nie do końca byłam fer. (naprawiłam swój błąd dosyłając świąteczny YC i kolczyki handmade ale jakoś tak mi przykro z tym faktem...) Ale z woskiem Paula trafiła, uwielbiam ten zapach :) taki poztywny akcent na koniec...


Ściskam :*

24 komentarze:

  1. Dlaczego nie napisałaś prawdy z tą paczką? przecież cień macany a bransoletki bez koralików, a Ciebie tak ścigali za kartkę i czkoalde, hehe xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale widok!!! U mnie dziś było troszkę lżej ;) hehehe

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie dziś pogoda tragiczna..
    Macany cień, brak koralików...nie za fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie dziś była śnieżyca przez ok 1 h :/
    wszędzie biało, niemal nic nie widać za oknem.
    Ja zimy nie lubię, mój TŻ często wyjeżdża autem w trasy, warunki pogodowe kiepskie i czasami ogarnia mnie strach, że coś mu się stało. Wtedy szybciutko do niego piszę, by sprawdzić czy wszystko w porządku. I na szczęście zawsze jest wszystko ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja szłam i wracałąm w nocy, kiedy padał grad

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie lubię zimy :/ nie lubię białego gó*na czyt. śniegu. bleeee.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale generalnie paczka udana :)
    Ja swoim nic nie mogę zarzucić :)
    Też się zbieram za wyprzedaż szafy ale jeszcze nie teraz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda, że nie napisałaś tego do mnie, tylko wywlekasz takie sprawy publicznie. Wszystko jest do dogadania i załatwienia, wystarczy porozmawiać...

    OdpowiedzUsuń
  9. chciałabym mieć taki mini rozmiar. fajna paczuszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie jej zawartość się podoba.

      Usuń
    2. dla mnie też problem nie jest zawartość, bo nie jest zła :) tylko chodziło mi o fakt, że te produkty dotarły do mnie w dziwnym stanie

      Usuń
  10. U mnie to już od dawna jest śnieg i zimno,a wiatr,że masakra.Co do ciuchów to mam nadzieje,że szybko znajdą się chętni :) A i paczka super i ten trafiony wosk :D A dosyłając zachowałaś się fair :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dlatego właśnie ja nigdy nie biorę udziału w takich wymianach - zawsze znajdzie się coś co nie do końca powinno mieć miejsce. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. ale z tego co słyszę to nie tylko Ty miałaś taki "problem", że dostałaś coś używanego. Głupio i tyle :/ lepiej dać mniej a dobrych rzeczy niż więcej i tych co zbywa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten śnieg za oknem :)) A ubrania fajne tylko zupełnie nie mój rozmiar ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale śnieżnie za oknem, aż nie chce się wychodzić... Piękna jest ta koszula w kwiatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Autorka mogła zaznaczać, że jednak są to rzeczy chociaż odrobinę używane...

    OdpowiedzUsuń
  16. taki widok zza okna to raj dla mych oczu ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że większość to S, bo ja noszę nieco większy rozmiar ;) Mam nadzieję, że znajdziesz chętnych :)

    OdpowiedzUsuń
  18. niee.. ja już neichce zdjęć zimy nie chce zimy akysz akyz :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Dostałaś na prawdę śliczny prezent MIKOŁAJKOWY :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajna paczuszka! :)
    I ten wosk świetny! :D

    Jestem u Ciebie pierwszy raz i bardzo mi się podoba. :)
    Z przyjemnością obserwuję i czekam na kolejne posty!
    Miłego dnia.
    Pozdrawiam, Niepoprawny! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Trochę przypał z tą paczką ... Ale chyba nie tylko Ty się nieco rozczarowałaś, z tego co czytałam u niektórych dziewczyn też były paczki z używanymi rzeczami ;/
    Podoba mi się ta futrzasta kamizelka, pozastanawiam się nad nią ;)

    OdpowiedzUsuń