Pierwsze urodziny Hidiamond

Witajcie,


Stało się to właśnie dziś Hidiamond obchodzi pierwsze urodziny! Ten rok minął w mgnieniu oka, a ja w tym czasie na dobre zdążyłam zadomowić się w blogosferze. jednak jakby nie Wy nie byłoby mnie w tym miejscu, to właśnie Wy kochani czytlenicy dajecie siłe i energię do dalszego pisania.
Jakby nie patrzeć blog jest małym kawałkiem mnie, mojego świata, który pielęgnuje i chce rozwijać. Nigdy nie pomyślałabym, że znajde tu aż tyle bratnich dusz.

Jest tu Was aż 572, napisałam dla Was 108 postów, zostawiliście na blogu 3200 komentarzy. W ciągu roku udało mi się zorganizować 3 blogerskie spotkania, w tym jedno charytatywne, i uważam to za swój mały sukces. Poznałam wiele wspaniałych osób, z którymi cały czas utrzymuje kontakt. Zdobyłam całą mase cennych wiadomości. Powoli myślę o zmianach na blogu, by było Wam tu jeszcze przytulniej. Od wrześnai rusza nowe serie. Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną i wspólnie będzie świętować jeszcze niejedną rocznice!


Dziękuje, ze jesteście.
Wszystkiego najlepszego Hidiamond!

48 komentarzy:

  1. Super , gratuluję i kolejnych owocnych w posty lat w blogosferze życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszego! Kolejnych udanych lat w blogosferze! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję roku blogowania i życzę Ci, żeby za rok pojawił się podobny post :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję roczku :)) Oby było jeszcze więcej przyjemnych lat blogowania ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście zbieg okoliczności świetny z urodzinami naszych blogów! :) Kochana więc gratuluję i bądź z nami jak najdłużej! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego! I kolejnego wspaniałego roku!
    Odwiedź i mnie czasem :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i życzę kolejnych super wpisów i obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje!! Życzę wytrwałości i następnych urodzin ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Intensywny miałaś ten blogowy rok :) Gratuluję i życzę następnych kilku (-nastu) lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje i dalszych sukcesów życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje! Życzę kolejnych tak pięknych i intensywnych roczków : )

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulację, życzę dalszych inspiracji i chęci do blogowania.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkiego najlepszego Hidiamond i sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  14. gratulacje ! :* Oby więcej takich dat, a najbardziej podziwiam aż za 3 spotkania ! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Twój blog ma urodziny w moje urodziny hehe! Kolejnych latek życzę i samych przyjemności z blogowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje i dalszego rozwijania się ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję takich wspaniałych wyników i życzę dalszego owocnego blogowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję i oczywiście życzę dalszych sukcesów w blogosferze! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. super, gratuluję i życzę sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
  20. Serdecznie gratuluję i życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje ;) i życzę dalszych przyjemności związanych z pisaniem bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolejnych wspaniałych lat w blogowaniu życzę Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  23. gratuluję i życzę duużo weny :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje, wydaje mi się, że istniejesz w sieci od zawsze, a to roczek dopiero. Rośnij zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje serdeczne! :) Wszystkiego najlepszego i dalszych sukcesów! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pracowity miałaś ten rok. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/b8/2c/00/b82c00f57961674d12f2cf47a9a1b819.jpg
    :3

    Życzę Ci kolejnych szczęśliwych lat blogowania, miau! :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulacje! Życzę kolejnego owocnego roku blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkiego najlepszego! Życzę jeszcze więcej zapału i oczywiście czytelników! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratulacje :* życzę co raz to więcej czytelników, stałych bywalców, mnóstwo weny i siły :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję, życzę wytrwałości i mnóstwa pomysłów na nowe posty :)

    OdpowiedzUsuń