Haul z woskami BusyBee

Hej,

To znowu ja. Wyskakuje niczym królika z kapelusza, i uwaga tym razem z nie byle czym. Zbliża się jesień a jak jesień to i długie wieczory. A na długie jesienne wieczory to co niedźwiadki lubią najbardziej, czyli pachnidełka. U mnie standardowo było to Yankee, jakiś czas temu postanowiłam spróbować czegoś innego. Sojowych wosków BusyBee i wsiąkłam. Dziś zapraszam Was na haul, a w najbliższym czasie możecie spodziewać się serii postów przybliżającym Wam zapachy pszczółek jak i moją kolekcje Yankee. Uwielbiam otaczać się pięknym zapachem i chce oczarować również Was, ruszamy od września. A teraz to na co czekacie, moje nowe zdobycze. Zaczynamy.

Pomarańcza z Goździkami - Rozgrzewający, cudownie zimowy zapach. Połączenie słodkiej pomarańczy z intensywnymi nutami korzennych goździków. Odświeża, dodaje energii i pobudza zmysły! 

Jabłkowy Strudel - Jabłka, cynamon i pyszne ciasto, podkreślone słodyczą porzeczek. Czy trzeba mówić więcej? 

Szampan z Truskawkami - Przepełniony luksusem zapach na romantyczny wieczór lub elegancką kolację w doskonałym towarzystwie! 

Zimowy Las -  Pomyśl o powietrzu w zimowy, mroźny dzień. Rześkie, czyste i dodające energii!

Grefrutowa Eksplozja - Leciutko cierpki, orzeźwiający zapach świeżo pokrojonego grejpfruta. Tryska świeżością i dodaje energii! 

Popcorn z Masłem - Zapach świeżo zrobionego, gorącego popcornu z nutką rozpływającego się masła. Idealny na filmowy wieczór we własnym salonie! 

Sernik z Jagodami - Jeśli lubisz sernik, przygotuj się na miłość od pierwszego powonienia! 

Cynamonowe Bułeczki - Piekarnia w Twoim domu! Odkryj aromat cudownego cynamonu z nutą świeżo upieczonego ciasta. Pyszny, wspaniały aromat, którego nie będziesz mieć dosyć! 

Bananowy - Mocny, owocowy zapach słodkich bananów z żółciutką skórką. Pyszny i przywodzący na myśl letnie dni! 

Słoneczne Maliny - Wspaniały aromat świeżo zerwanych z krzaczka dojrzałych malin, rozgniecionych w miseczce przed podaniem na tarasie w słoneczny dzień… Prawdziwy smak lata!

Cukier z Colą - Ulubiony zapach coli. Przypomina słynne chrupiące cukierki Cola Cubes. Jest słodki i nietuzinkowy! 

Ciasto Migdałowe - Cudowny, ciepły zapach świeżo upieczonego ciasta migdałowego. Nadzienie z aromatycznych migdałów, pyszny dżem i doskonałe maślane ciasto. Pyyyycha! 

Amaretto Nog - Kuszący i przepyszny aromat gorącego nogu, czyli tradycyjnego napoju na bazie jajek i mleka, z nutami karmelu, migdałów i śmietanki! 

Tarta Limonkowa - Pyszny zapach świeżo upieczonej tarty z limonkami: cierpkie cytrusy, kruche ciasto i słodki cukier. Podaruj sobie te delikatesy bez zaryzykowanie swojej doskonałej figury! 

Pina Colada - Pełen ananasów i kokosów aromat, który przeniesie Cię w ekspresowym tempie do karaibskiego raju. Słodki, owocowy, po prostu rozkoszny! 

Melonada - Lekko musujący zapach lemoniady w wersji melonowej. Owocowy aromat świeżego melona z nutą słodkiej lemoniady. Niezwykle przyjemny! 

Likier Śmietankowy - Niebiański i jedwabisty aromat, łączący mocną górną nutę whisky i bogatą, głęboką bazę śmietankową. Po połączeniu, są po prostu wyborne! 

Smażony Bekon - To nie żart, lecz autentyczny zapach skwierczącego bekonu – po prostu pyszny!
W tle oczywiście prawowity właściel tego wosku :D raz został ukradziony, ale zdążyłąm uratować!

I reszta zakupów: 

Kokosowa kuracja do ust, ta która przywędrowała do mnie na spotkaniu została pożarta... Słoiczek odkręcony, zawartość wylizana. Psy nic o tym nie wiedzą buhehehe

 Peeling do ust

Szampon w kostce dodający blasku  

Zakupy zrobiłam z sklepie Aromatella, astortyment z BB mają przeogromny. Szybka obsługa i świetne podejście do klienta. Swoje zakupy robiłam podczas przerwy urlopowej dostałam całkiem przyjemny rabat a dostowa była darmowa, Musiałam ciut poczekać, jednak pisząc szybka mam na myśli fakt, że od dnia kończącego urlopa właściela dotarły do mnei w ciągu doby, super! 

Który z zapachów najbardziej Was ciekawi?

36 komentarzy:

  1. Szampan z truskawką to zapach dla mnie :) A z szamponem w kostce spotykam się pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. i wiesz co teraz zrobiłaś?! CHCĘ WSZYSTKIEEE!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale przyjemne cudaki

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe produkty ;)
    claudiaa11225.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nawet nie słyszałam o tych woskach, a zapachy wydają się zachęcające... Zaraz idę obejrzeć je w tym sklepie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Większość z nich bym chętnie wypróbowała ale za bekon podziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Smażony bekon :D no nie wierzę ;D hihi

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe zapachy wybrałaś, oprócz tego bekonu :P ja bym colę wypróbowała, bo takiego zapachu jeszcze nie miałam :D kokosową kurację do ust mam i lubię, a szampon w kostce mnie zainteresował i czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie polubiłam się z woskami Busy Bee

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku ile cudowności !! Narobiłaś mi ochoty na truskawki i takie cieplutkie cynamonowe bułęczki, ach :D Chyba aż będę musiała je zrobić :D O szamponie w kostce marzę od dawna !

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki, a miałam oszczędzać :D Popcorn biere na bank <3

    OdpowiedzUsuń
  12. super pachnące zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem maniaczką wosków, muszę wypróbować te zapachy, wcześniej o nich nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  14. ja zawsze do tej pory miałam tylko YC :) ale zaciekawił mnie popcornowy i sernikowy :) pinacolada także :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Smażony bekon :D Tego to się nie spodziewałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niektóre woski brzmią niezwykle smakowicie, jestem ogromnie ciekawa Twojej opinii na temat szamponu w kostce :)

    OdpowiedzUsuń
  17. też kupiłam szampon w kostce tej firmy! tylko ten WOW ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przewinął się w moich zbiorach, ale do dziś myśle, gdzie ten czynnik WOW :c dałam szanse temu, zobacze co będzie

      Usuń
  18. wow ciekawe zapachy nie ma co :P może przy takim wosku zrezygnowałabym ze słodyczy :P

    OdpowiedzUsuń
  19. kurka, zrobiłam się głodna od czytania tych wszytskich opisów :D Ja niepodzielnie i jedynie uwielbiam kitchen spice yc ale nie wszędzie mogę go znaleźć. Wosków mam zapas, ale mam ochotę na dużą świeczkę :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://allegro.pl/wosk-yankee-candle-kitchen-spice-i4556503160.html np tu, polecam tego sprzedawce :) cześto ma ciekawe unikaty. Też tak osttanio stwierdziłam i z moich 4 świec nagle zrobiło się 10 :( więc mam zapchowy szlaban

      Usuń
  20. Nie miałam jeszcze tych wosków, ale w oko wpadł mi bananowy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam tych wosków :-) Muszę pędzić zaraz na stronę Aromatelli :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pomarańcza z goździkami świetnie sprawdzi się w okresie około świątecznym :D Przyznam, że pierwszą myślą przy rozpoczęciu czytania tego postu było: a nuż spodoba mi się jeden czy dwa zapachy. A tu się okazuje, że może 1 lub 2 nie spodobały mi się na tyle by wydawać monety na ich zakup :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomarańcze mam w świecy :) mój faworyt zapachowy! a co nie wpadło Ci w oko?

      Usuń
  23. Każdy mnie ciekawi :D Mam nadzieję że kiedyś przyjdzie mi je poznać ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mmm chyba nie przejdę obojętnie, uwielbiam okres jesienny i świece, wreszcie wieczorkiem mogę zasiąść przy blasku świec z rozgrzewająca herbatka w dłoni, ojj kocham to ;) btw zapraszam do siebie na wyprzedaz kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  25. mi wpadł w oko ten bekon, pies wiedział co dobre

    OdpowiedzUsuń