Wyjątkowe spotkanie mikołajkowe, lista zapisów ruszyła

Hej,

Narazie przychodzę do Was z informacją, a raczej zaproszeniem na spotkanie. Wieczorem spotkamy się ponownie, lecz w poście kosmetycznym. Zostańmy jednak przy zapraszaniu, wierze, że dacie się namówić.

7 grudnia zapraszam każdego z was do wzięcia udziału w Mikołajkach Blogowych, lecz nie byle jakich będzie to spotkanie z sercem,a  raczej od serca i dla serca. A dokładniej dla serduszka małej Marysi, które czeka na poważną operacje a my blogerze wspomożemy rodziców dziewczynki swoją cegiełką. Każdego kto choć na chwile chce zostać świętym Mikołajem zapraszam do wzięcia udziału w spotkaniu. Święta to wyjątkowy czas, szczególnie w nim warto zrobić coś dla kogoś innego.

Spotykamy się 7 grudnia w Warszawie, każdego kto ma ochotę wziąć udział w wydarzeniu , zapraszam do zapisania się na facebook'owe wydarzenie: https://www.facebook.com/events/962729810407653 tam znajdziecie więcej informacji o samym spotkaniu jak i dziewczynce, której będziemy pomagać.

Spotkanie będzie obfitowało w wiele różnych atrakcji, łącznie z wisienką na torcie, czyli loterią na rzecz Marysi. 


do zobaczenia!

19 komentarzy:

  1. Chciałabym wziąć udział,a le niestety za daleko. ;(
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomagać jak tylko możemy to bardzo dobra rzecz :) Popieram :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie niestety również za daleko. :<

    OdpowiedzUsuń
  4. Wawa mi niestety nie po drodze, ale bawcie się dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlaczego to zawsze musi być Warszawa :( :( :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią wzięłabym udział, ale w Warszawie będę dopiero 8 grudnia późnym popołudniem i to tylko na 2 dni, a tak to mam za daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Już zgłosiłam swoją kandydaturę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście jestem chętna, zwłaszcza w tym magicznym czasie świąt i jakby co możesz liczyć na pomoc z mojej strony :)

    OdpowiedzUsuń
  9. i tradycyjnie, jak dziewczyny pokazywały relacje ze spotkania dla chłopczyka to wszyscy jak pięknie, tak trzeba, ja też jestem chętna. a jak spotkanie kolejne jest organizowane chętnych nie ma. brak słów... mam nadzieję, że zgłoszą się wspaniałe osoby i pomogą

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że mam wtedy zjazd, bo chętnie bym się wybrała do W-wy :/

    Zapraszam do udziału w projekcie http://bambusowy-raj.blogspot.com/2014/11/christmas-songs-nail-art-challenge.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne spotkanie, gratuluję pomysłu. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oby spotkanie wam się jak najlepiej udało ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. first visit
    blog's brilliant I really like

    OdpowiedzUsuń
  14. nie otwiera mi się link do wydarzenia na facebooku...;/

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczytny cel! Wielkie brawa, ja do Wawy mam daleko, będę pomagać w swojej okolicy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękujemy za super organizację :*

    OdpowiedzUsuń